maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Frost!

Publicerad 2009-12-30 17:25:03 i Allmänt,

vakna löjligt sent idag,haha! när behöver ni inte veta tycker jag :)
har blivit en riktig sömntuta nu på sista tiden, ikke bra!
fast det är ju också för att jag är uppe väldigt länge.

dålig uppdatering idag pga att jag dels vakna sent
och sen var jag tvungen att äta,städa lite och snacka
med sara och bella om imorgon, blir nog att fira nyår med dom :)

hur mår ni idag då? själv mår jag helt okej.
jag överlever iallafall.
var ute och fota lite innan,så här får ni lite bilder :)
vi hörs senare,ha det bra!



mammas efterlängtade bild, hon har gjort kransen alldeles själv oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela