maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fråga om filmer!

Publicerad 2009-12-23 23:54:19 i Allmänt,

fick en kommentar om att jag har väldigt många filmer
och så fråga hon även vilken film jag såg..
(det var vid ett inlägg)..minns inte riktigt vilket men här får du svar emma :)

får ett tag sen så ägde mamma och pappa ett skivlager här i byn (staden).
vilket gjorde att vi dels fick filmer & vi fick även mycket rabatt ju.
så vi handla/fick filmer hela tiden!
vi har väl typ över 200-300 hundra filmer skulle jag gisssa på? :)

och jag ska bli mer nogrann med att skriva vilka filmer jag ser.
och kan ju samtidigt kommentera om jag tyckte om dom eller inte.
så ni vet vilka ni kan se någon gång ;)

ni kan få tips på filmer redan nu :)

skräck:    
saw (allihopa)                          
motorsågsmassakern            
wrong turn 1,2,3                     
Black Christmas                     
The uninvited                                                                             

Komedi
Shes the man
Baksmällan
Eurotrip
Picture this
Hot chick
White chicks

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela