maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

entré efter skolan!

Publicerad 2009-12-17 23:19:23 i Allmänt,

shoppat med olivia idag efter skolan.
tog bussen hem till henne, sen gick vi och leta efter mina
nycklar som jag har tappat. kom på efter en kvart typ
att jag hade lagt dom på skolans toalett,smart va? ;)
iaf..åkte med hennes pappa dit & gick runt där och kolla.
och köpte massa också. blir nog bilder på det imorgon.
har inte hunnit fota ännu. blev också en del julklappar.
äntligen fick jag det gjort,eller det mesta.
har en del saker kvar jag måste fixa, men jag började
oroa mig för ifall jag skulle hinna. och idag blev den perfekta dagen.
tack för idag olivia, du är bäst!

blev inte så många bilder från shoppingen.
men här kommer en på vår sjuukt goda mat.

Kommentarer

Postat av: olivia <3

Publicerad 2009-12-18 11:48:28

sjukt roligt hade vi baby =)

love u <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela