maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dissar och hissar!

Publicerad 2009-12-30 18:17:55 i Allmänt,

lady gaga: yes,så sant så! tyckte hon var bra innan.
Hennes gamla låter tex; just dance,poker face m.m.
var/är riktigt bra! men nu tycker jag att hennes låtar bara blir sämre och sämre.
och kolla också som hon ser ut,usch! så tummen ner för både hennes musik och stil!

vädret: tycker vädret har blivit så himla tråkigt, hade varit skillnad om det hade varit mer snö
men det är det ju inte! utan det är bara så fruktansvärt kallt, och så är det mörkt hela tiden.
älskar när solen är uppe på morgonen,men den är typ uppe i 5 min känns det som och sen
är det mörkt resten av dagen. så diss till vädret.


smycke: så himla snyggt med smycken! speciellt när man han många.
tex. massa armband och några ringar, gud så snyggt asså! så en stooor tumme upp för det!

högklackat: love love love.. köpte ett par häromdagen. man känner sig så snygg i dom ;)
eller man känner sig inte bara snygg i dom,utan man är snygg,haha!
det enda negativa är nog att man får lätt ont i fötterna,men det är värt plågan ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela