maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

If I walk would you run?

Publicerad 2009-12-25 14:26:20 i Allmänt,

heellu! eller ska jag säga godmorgon..?
haha nej,klockan är faktiskt kvart över 2.
men ja..många halvsover säkert fortfarande.
själv sitter jag i pyjamas,men ska strax duscha.
känner mig väldigt ofräsch fast att jag duschade igår.

gårdagen var verkligen trevlig.
släkten kom vid 3 och då kolla vi självklart på kalle anka.
sedan åt vi och efteråt var det dags att dela ut julklapparna.
fick massa fina saker som tex;
pengar,presentkort,smycken,smink,kläder & duntäcke.
hoppas ni också blev nöjda med era saker :)
efter det så spela jag charader med amanda,
lite för lätta saker men annars var det kul.
sen åt vi gröt och till sist så spela vi en julklappslek.
vann en trisslott,men det var tyvärr ingen vinst.
skulle gissa på att gästerna stack hem vid halv 10.
och då fixa jag lite med alla mina saker, tex tog bort prislapparna
(vilket fortfarande stod kvar på allting nästan) haha.
jag och josse gick in till höör vid halv 11 för hon fick ett ryck av
att vi kunde gå till kyrkan,vilket vi också gjorde! fråga mig inte varför..
plågsamt var det iallafall haha! vi satt och lyssna på en präst som
prata om jesus och så, sen sjöng man lite sånger!
det börja vid halv 12 & sluta halv 1. sen traska vi runt i höör och till slut
så gick vi hem. somna ganska snabbt, här jag för mig :)
hoppas ni också hade det trevligt igår, vi hörs senare.
ha det fint!

otroligt bra låt!


väldigt gulligt klipp & låten är riktigt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela