maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

blandat stuff.

Publicerad 2009-12-15 19:36:53 i Allmänt,

idag är det tisdag, fast snart är det onsdag ifall ni inte fatta det.
gud vad tiden rusar, vanlig skoldag imorgon men på
torsdag är det temadag och på fredag slutar vi,nice nice :)
idag har dagen inte varit så rolig,även om vi har hur
roliga lektioner som helst och vi slutar tidigt.

musik - vikare,sjöng julsånger heela lektionen
idrott - volleyboll.. brukar vara kul men
inte denna gången
spanska - kolla någon fotboll sak, woho liksom? haha nejtack!
mentorns tid - prata i typ 10 min sen fick vi sluta,så det var chill.

så har min dag sett ut,inte alls rolig faktiskt! men jag överlever :)
hoppas ni har en bra dag iallafall. sitter & dunkar musik just nu.
vill ni ha tips på bra låtar? oki doki.

Ronan Keating - When You Say Nothing At All
Owl City - Fireflies
Jennifer Hudson - Spotlight
John Mayer - Free Fallin'
Flipsyde - When It Was Good
Anthony Evans - Where Are You Christmas?
  

hoppas det hälpte, här kommer lite bilder jag tog innan idag :)












Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2009-12-15 20:35:51

fina bilder men lite kul att du skrev dunka , så är det typ bara såna lugna låtar xd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela