maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

done!

Publicerad 2009-12-06 19:53:31 i Allmänt,

åh vad glad jag är. äntligen är min blogg klar :)
headern är på plats,menyn också.
färgerna är så som jag vill ha dom.
det går inte att kopiera mina bilder.
och så har jag stor profil bild!
fast den är lite utanför kanten,men det får ni leva med ett tag.
men visst blev det snyggt? ;)
vet inte om det är lite bebis rosa färg?
men min blogg såg tråkigare ut innan iallafall!

nu har jag äntligen tränat klart på provet
& skrivit en bokrecension på 3 sidor.
är jag duktigt eller vad? ;)
imorgon är det skolan och jag mår inte sämre för det.
innan klaga jag,men det är bara 8 skoldagar kvar.
så dessa sista dagarna tänker jag inte ha några sura miner!

nu börjar jag bli törstig så ska ner och dricka och ta ngt att äta!
förlåt för att det inte blivit några bilder idag.
fullt upp med allt och alla :)
dels så har det varit för att jag fixat bloggens utseende.
så det är lite positivt att jag inte har några bilder.
men imorgon kommer det ska ni se =)

Kommentarer

Postat av: världens bästa

Publicerad 2009-12-07 16:04:09

skitfint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela