maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dissar & hissar!

Publicerad 2009-12-12 00:36:13 i Allmänt,

fyrverkerier - okej,det lät kanske lite mesigt. men efter att vi hade snackat om det idag,och han dära killen berätta ju om skador och så,skitmågna dör pga att vi ska hålla på ett smälla raketer som ändra bara varar i några sek, lönt eller? usch nej,är asrädd för att ngt sånt ska hända nu i år bara för det =s så jag tänker dissa fyrverkerier denna gånger.

rökare
- att röka är för töntar,helt seriöst. okej vissa röker för det är gott och så,men mer än hälften gör det ju för att det är coolt. men min syster skrev om hur mkt skada rökning gör, tex dålig andedräkt,gulare tänder & det kostar mkt. vem vill lägga ner pengar på ngt som skadar en?



röda läppar - skippa ljusa läppar. okej röda läppar är kanske för lite äldre. själv skulle jag inte kunna gå runt med röda läppar i skolan bara för det är snyggt. det känns så stilrent på ngt sätt och väldigt vuxet. men på fester skulle jag kunna tänka mig att ha det, grr! ens läppar ser också störra ut, speciellt om du också tar lite läppglans efteråt.

lockigt hår - tycker det är fint med lockigt hår,speciellt när det också är långt. okej,plattat är också fint för har du lockigt och plattar det så blir det ju längre än vanligt men det kan samtidigt se så tråkigt ut om man ha platt. nu menar jag inte på alla. men lockigt ger mer volym, så tummen upp för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela