maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

b r å t t o m

Publicerad 2009-12-29 15:06:25 i Allmänt,

har typ sååååhäääär bråttom just nu, så det får bli ett jättesnabbt
inlägg på vad jag köpte igår!

tröja fr gina! 74,50:- , hahaha.

jag vet..bilden ser rolig ut ;)  knästrumpor fr h&m 79,90:-

kofta från bikbok 299:-

skor från dinsko, 199:-  tog bort en bit av bilden,därför den ser ut som den gör!

köpte också ett puder och ett armband men det glömde jag bort när jag väl fota så.. :)

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2009-12-29 23:50:25

sjukt fina skor, allt annat med! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela