maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

är ni bra på att passa tider?

Publicerad 2009-12-28 10:46:12 i Allmänt,

haha,snacka om att inte kunna passa tider ;)

jag och josse skulle egentligen shoppa i lördags,men vi vakna
vid halv 1 så det var inte lönt!
så vi bestämde att göra det nästa dag istället,vilket heller inte gick så bra!
josse kom in vid halv 10 och sa att vi skulle ta det idag istället.
& idag vakna vi vid 9 och bussen vi skulle ta går 8 min över 10.
men inom den timmen var vi tvunga att äta,fixa oss och gå ut med hundarna
vilket inte alls går snabbt! så nu sitter vi här och måste ta bussen vid 12 istället!
så,så går det för oss ;) haha skrattar när jag tänker på det.. :)

får väl kolla tv eller roa mig på något annat sätt fram till 12.
antar att ni flesta sover nu? förutom ni som är morgonpigga!
jaja, jag ska inte störa er mer just nu.
och är tveksam på om det blir fler inlägg innan jag sticker.
men det blir att ta massa bilder iallafall! om jag nu inte glömmer kameran ;)
fast jag är ganska bra på att komma ihåg sådana saker, men nu ska jag kolla tv.
ha det superbra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela