maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

nu ska madde fixa käk!

Publicerad 2009-12-23 17:55:00 i Allmänt,

vi får se om jag lägger upp bilderna som jag och sara tog igår.
isåfall blir det senare, just nu sitter jag vid josses dator!
jag och sara kolla skräckfilm innan,precis när den sluta så skulle hon hem.
och amanda var iväg (jag passar henne), så jag var helt livrädd.
men nu är amanda här och tvn är i full gång, så nu kan jag andas ut.
ska laga mat nu åt mig och amanda, får se vad det blir!

dagens outfit är, gråa mjukis fr åhus och svart linne fr h&m.
nu måste jag börja med maten, börjar bli hungrig!
puss & kram
& nej, mitt hår är inte uppsatt så på riktigt.. ;)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-12-23 18:36:08

vad för ngn skräckfilm?

du verkar ha hur många filmer som helst, haha :P



like your blog !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela