maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

5 inlägget för idag.

Publicerad 2009-12-19 23:41:48 i Allmänt,

längesen jag la in 5 inlägg på raken på en och samma dag.
blir alltid ett eller två om dagen annars, fast det är mest
för det varit skola och så. nu har jag ju hur mkt tid som helst :)
ska verkligen bättra mig, själv kan jag också störa mig på folk
som uppdaterar lite. blir inte lika roligt att läsa då.
det ska vara många inlägg om dagen,ju fler desto bättre.

nu har jag precis kollat film. skumma igenom en film som hette "Train" innan.
vågar inte kolla skräckfilmer själv så hoppa lite i den då & då.
den kolla jag lite på American Pie 7, den var väl helt okej.
fast såg bara en kvart av den typ. tycker inte om att det inte är
samma huvudpersoner som innan, nu har dom bytat =S
men en film som jag såg exakt hela av och var värd varenda minut var..
The Hangover.
den är så himla bra, en av mina topp 5 :)

hitta några cambilder på josses dator. ni får nöja er med dem :)

bild från min födelsedag.

red lips are sooo hot ;)

nu är datorn taskig mot mig,det går inte att ladda upp fler bilder :(

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-12-20 19:46:31

sjukt lika på den nedersta bilden, såååå söta :* <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela