maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

200 inlägg..inte illa

Publicerad 2009-12-25 22:02:27 i Allmänt,

ny bakgrundsfärg, tycks?
har märkt att typ alla har rosa eller vit
och då kom jag på världens smartaste sak.
- varför inte ha svart?
min blogg blir inte tråkigare för det väl?
roligt att ha lite udda ju, och ni ska vara glada att jag inte
har typ..grön bakgrund.

detta är mitt 200:de inlägg, inte illa va?
haha,..tänker fira när jag har gjort 1000 st :D
haha, fast det lär ju ta ett tag ;)
sitter hemma hos hey nu, vet inte var josse och josse
tagit vägen.sitter iaf själv på josses rum och ägnar min tid åt er
för att ni ska kunna läsa detta sen,så snällt av mig :)
haha, hur mår ni då?
själv mår jag helt okej,förutom att jag saknar en viss person ;$
vem tänker jag inte säga, hoppas personen själv vet att det är han :) 

nu får jag nog ta och leta upp dom andra,ha det bäst!

Kommentarer

Postat av: SOORRRÄÄH

Publicerad 2009-12-25 22:45:24

i know who morre lilla 8D

Postat av: Kiiiing ;)

Publicerad 2009-12-26 00:31:50

Hähä, saknar du en viss Oscar Steen kanske? ;)

puss på dig, miss you

Postat av: josefin syyster

Publicerad 2009-12-26 03:01:34

jag älskar dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela